Jak dodać wpis?

pisanie artykułu

Photo by FreeGreatPicture.com

Chcesz dodać wpis do naszego portalu? To banalnie proste! Wystarczy postępować według następujących kroków:

1. Najpierw należy dokonać rejestracji i zalogować się na swoje konto.

2. Następnie w panelu administracyjnym trzeba dodać artykuł.

3. Kolejny etap to skonfigurowanie ustawień, czyli dodanie title, description oraz keywords.

4. Po dokładnym sprawdzeniu wszystkich parametrów należy zapisać artykuł, klikając na przycisk „Zapisz do przeglądu”.

5. Dodane artykuły w przeciągu 5-7 dni zostaną sprawdzone i zatwierdzone przez administratora, jako zgodne z regulaminem i wytycznymi, co spowoduje, że tekst będzie pojawiał się na stronie.

Wytyczne, które muszą spełniać teksty, aby zostały opublikowane w naszym serwisie:

– treść musi być unikalna oraz poprawnie skonstruowana po względem gramatycznym, ortograficznym i stylistycznym,

– artykuł powinien mieć min. 1500 znaków,

– w tekście mogą pojawiać się maks. 2 linki do strony,

– każdy artykuł należy przypisać do jednej, wybranej kategorii, przy czym należy pamiętać, że musi on odpowiadać jej tematycznie,

– do każdego tekstu można dopisać 2-5 tagów,

– zdjęcia zostaną dodane do tekstów przez administratora, więc nie ma konieczności umieszczania ich w tekście.

Teksty, które nie będą spełniały wyżej wymienionych wymagań zostaną skasowane, więc bardzo prosimy o zastosowanie się do powyższych zasad!